بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

خرید بیمه شخص ثالث جانبازان ۱۲ قسطه بیمه دی

خرید بیمه شخص ثالث جانبازان ۱۲ قسطه بیمه دی

با طرح مهر ایثار بیمه دی بیشتر آشنا شویم :

در این طرح که ویژه خانواده‌ های معزز شهدا و ایثارگران و جانبازان که از ینیاد شهید حقوق دریافت جی کنند می توانید به صورت آنلاین بیمه شخص ثالث و بدنه انواع خودرو را به صورت اقساطی کسر از حقوق بدون سود و بدون چک صادر نمایید تنها کافیست با شماره های زیر در تماس باشید :

۰۹۱۲۹۷۴۸۲۶۶

نمایندگی ۶۵۵۹ بیمه دی خلیلی واحد صدور آنلاین در سراسر کشور می باشد جهت صدور بیمه شخص ثالث و بدنه به صورت کسر از حقوق ویژه طرح مهر ایثار نیازی به مراجعه به بنیاد شهید نمیباشد و تمام مراحل صدور در این نمایندگی انجام می شود کافیست با شماره‌های بالا تماس گرفته و مدارک مورد نیاز را برای ما بفرستيد.

پاسخ به سوالات برخی از عزیزان :

*بنده ایثارگر می باشم اما حقوق بگیر بنیاد شهید نمی باشم آیا میتوانم از طرح مهر ایثار برای صدور بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو خود استفاده نماییم؟
خیر این طرح ویژه حقوق بگیران بنیاد شهید میباشد

*حداکثر تعداد بیمه شخص ثالث یا بدنه ای که می توان از حقوق صادر نمود چند عدد است؟
۲ بیمه نامه می توانید صادر کنيد به صورت زیر :
یا یک بیمه شخص ثالث و یک بیمه بدنه
یا دو بیمه شخص ثالث
یا دو بیمه بدنه هم‌زمان

*بنده جانباز ۲۵ درصد می باشم و خودرو ندارم اما فرزند من دارای یک خودرو می باشد آیا میتوانم بیمه شخص ثالث فرزند خود را از حقوق خود صادر نمایم؟
بله خانواده های جانبازان ایثارگران و شهدا نیز می توانند از این طرح استفاده نمایند.

*آیا میتوان بیمه شخص ثالث یا بدنه را در سه یا چهار قسط صادر نمود؟
خیر این طرح به صورت پیش فرض دوازده قسطه می باشد و امکان تغییر در آن وجود ندارد.

* در صورتی که بیمه شخص ثالث و بدنه ما را به صورت آنلاین صادر نمایید کاغذ بیمه نامه را چگونه به دست ما خواهید رساند؟
فایل بیمه نامه به صورت مهر شده و امضا شده برای شما از طریق پیام رسان های داخلی ارسال خواهد شد و شما می توانید این فایل را پرینت گرفته و همراه خود داشته باشید همچنین توجه داشته باشید نیازی به دریافت پرینت بیمه نامه نمی باشد زیرا بر اساس قانون جدید بیمه مرکزی دیگر نیازی به کاغذ بیمه نامه نمی باشد و تمام خدمات به صورت آنلاين ارائه می شود و در هنگام خسارت نیز می توانید با ارائه کد یکتا بیمه نامه خسارت‌ خود را دریافت کنید.

*کد یکتای بیمه شخص ثالث را چگونه بدست آوریم؟
کد یکتای بیمه شخص ثالث در فایل ارسالی واحد صدور برای شما موجود می باشد همچنین در هنگام صدور بیمه نامه پیامکی حاوی کد یکتا و اطلاعات بیمه نامه برای شما از سوی بیمه دی ارسال خواهد شد.

*بنده بیمه شخص ثالث خود را گم کردم و دارای کاغذ بیمه نامه نمی باشم آیا میتوانم بیمه شخص ثالث خود را به صورت کسر از حقوق بنیاد شهید صادر نمایم؟
بله دیگر نیازی به بیمه کاغدی نمی باشد و تمام سوابق بیمه نامه شما به صورت آنلاین توسط واحد صدور استعلام خواهد شد و شما می توانید بیمه خود را به صورت اقساطی کسر از حقوق صادر نمایید.

4/5 - (6 امتیاز)

Originally posted 2023-06-04 17:19:43.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *