بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

سامانه تمدید بیمه درمان تکمیلی انفرادی و خانوادگی بیمه دی

بیمه تکمیلی

جهت تمدید بیمه درمان انفرادی و خانوادگی بیمه دی کلیک کنید

بیمه شدگان عزیز بیمه درمان انفرادی یا خانوادگی شرکت بیمه دی جهت تمدید بیمه درمان انفرادی خود از شرکت بیمه دی کافیست بر روی لینک بالا کلیک کرده و طرح مورد نظر خود را تمدید نمایید در صورتی که سوالی در این زمینه داشتید می توانید با شماره 09129748266 تماس بگیرید.

امکان انتخاب طرح های سه ستاره یا چهار ستاره و پنج ستاره و فرانشیز 10 و 20 درصد وجود دارد کافیست بعد از انتخاب طرح مورد نظر تصویر کارت ملی خود را در بخش سفارش بارگذاری نمایید و ثبت سفارش را انجام دهید تا بیمه نامه شما جهت بررسی پزشک شرکت انتقال پیدا کند و بعد از بررسی در صورت تایید بیمه نامه شما صادر خواهد شد.

امکان پرداخت حق بیمه از طریق سامانه آنلاین بیمه دی که از طریق پیامک بعد از تایید پزشک برای شما ارسال می شود فراهم می باشد.

هزینه بیمه تکمیلی بر اساس سن بیمه شده و داشتن بیمه پایه و فرانشیز انتخابی تعیین می شود. امکان صدور بیمه درمان برای افراد 0 تا 70 سال وجود دارد و امکان تمدید بیمه نامه برای افراد بیش از 70 سال وجود ندارد.

پاسخ به سوال برخی از هموطنان عزیزمان :

آیا امکان خرید بیمه درمان انفرادی به صورت اقساطی وجود دارد؟

خیر – هم اکنون این روش برای پرداخت فعال نیست و در صورتی که در آینده فعال شود در سامانه سفارش می توانید گزینه اقساطی را انتخاب نمایید.

مراکز طرف قراداد چیست؟

شما با مراجعه به مراکز طرف قراداد شرکت بیمه دی فقط فرانشیز را پرداخت خواهید کرد و مابقی هزینه درمان شما توسط شرکت بیمه گر به مرکز درمانی پرداخت خواهد شد.

بنده بیمه پایه ندارم آیا امکان صدور بیمه نامه برای بنده وجود دارد؟

بله – با پرداخت 15 درصد حق بیمه بیشتر می توانید این بیمه نامه را تهیه نمایید کافیست در هنگام خرید بیمه نامه گزینه بیمه پایه ندارم را انتخاب نمایید.

برچسب ها :

تمدید بیمه شخص واحد شرکت بیمه دی,روش تمدید بیمه درمان انفرادی دی,چگونه بیمه درمان انفرادی شرکت بیمه دی را تمدید کنیم,شماره تماس جهت تمدید بیمه درمان خانوادگی و انفرادی دی

5/5 - (5 امتیاز)

Originally posted 2023-04-15 17:13:36.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *