بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

محل دریافت فاکتورهای بیمه تکمیلی دانشگاه آزاد بیمه دی 1402 کجاست؟

بیمه درمان

بیمه شدگان عزیز بیمه درمان تکمیلی دانشگاه آزاد جهت اطلاع از نحوه ارائه اسناد و فاکتورهای پزشکی جهت واریز خسارت به حساب بانکی شان کافیست با شماره 02128112000 تماس گرفته و در مورد نحوه تحویل مدارک اطلاع کسب نمایند و همچنین امکان پیگیری از بخش اداری دانشگاه ها نیز وجود دارد.

همچنین شما عزیزان جهت اطلاع از مراکز طرف قرارداد بیمه دی در استان خود کافیست از طریق لینک زیر وارد شده و همچنین می توانید بعد از ورود به سامانه نام استان خود و نوع مرکز را انتخاب نمایید تا مرکز مورد نیاز در استان شما نمایش داده شود بهتر است در جستجو نام شهر را وارد نکنید تا کل مراکز موجود در استان نمایش داده شود با مراجعه به مراکز طرف قراداد دیگر نیاز به فاکتور نمی باشد و هزینه شما به صورت آنلاین حساب شده و شما فقط سهم بیمه شده یا همان فرانشیز را پرداخت خواهید کرد. در صورتی که سوالی داشتید با شماره بالا تماس بگیرید.

در صورتی که به مرکزی مراجعه کردید و طرف قرارداد شرکت بیمه دی نبود می توانید از آن مرکز فاکتور دریافت کرده و همراه سایر مدارک به مرکز تحویل اسناد تحویل دهید برای پرداخت هزینه نیاز به دستور پزشک (کاغذی یا آنلاین) + فاکتور و در صورتی که هزینه شما مربوط به عکس برداری بود خود عکس و در صورتی که مربوط به آزمایش بود نتیجه آزمایش نیز همراه فاکتور و دستور پزشک لازم است.

دسترسی سریع به خدمات بیمه دی :

برچسب ها :

آدرس مرکز دریافت فاکتورهای درمانی دانشگاه آزاد دی,مدارک درمانی دانشگاه آزاد را به کدام قیمت بیمه دی تحویل دهیم,آدرس مراکز دریافت اسناد درمان شرکت بیمه دی برای دانشگاه آزاد

5/5 - (8 امتیاز)

Originally posted 2023-04-15 16:40:31.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *