بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

نمایندگی بیمه دی جانبازان کل کشور جهت خرید انواع بیمه

نمایندگی بیمه دی جانبازان کل کشور جهت خرید انواع بیمه

خرید بیمه اقساطی دی

جانبازان و ایثارگران و خانواده های معزز شهدا جهت خرید انواع بیمه نامه در سراسر کشور می توانند با واحد صدور آنلاین کد ۶۵۵۹ خلیلی در تماس باشد.

نمایندگی ۶۵۵۹ بیمه دی می‌تواند انواع بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو را به صورت کسر از حقوق در ۱۲ قسط بدون پیش پرداخت و سود و بدون نیاز به مراجعه به بنیاد شهید جهت دریافت نامه کسر از حقوق و به صورت کاملا آنلاین صادر نماید کافیست با ما تماس گرفته و مدارک مورد نیاز واحد صدور را ارسال نمایید و در سریعترین زمان بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خود را دریافت نمائید.

توجه : شماره های زیر فقط جهت خرید بیمه نامه می باشد و خواهشمندیم جهت سایر موارد و پشتيباني و خسارت تماس نگيريد زیرا واحد صدور جهت پشتيباني بیمه های شما عزیزان و پیگیری پرونده های خسارت دسترسی ندارد.

تلفن واحد صدور انواع بیمه نامه :
09129748266 ساعات 8 الی 21

 

((پاسخ به سوالات برخی از عزیزان))

* بنده جانباز هستم و در استان آذربایجان شرقی ساکن می باشم آیا میتوانم به صورت آنلاین بیمه شخص ثالث خود را از این نمایندگی صادر نمایم؟
بله نمایندگی ۶۵۵۹ خلیلی واحد صدور آنلاین انواع بیمه نامه می باشد و می تواند انواع بیمه نامه شخص ثالث و بدنه خودرو را در سراسر کشور برای تمام عزیزان حقوق بگیر از بنیاد شهید بدون نیاز به مراجعه صادر نماید.
* بیمه نامه چگونه به دست ما خواهد رسید؟
بعد از صدور بیمه شخص ثالث و بدنه خودرو فایل آن مهر شده و برای شما ارسال خواهد شد و شما عزیزان میتوانید این فایل را پرینت گرفته یا در گوشی خود همراه داشته باشید.
* بنده جانباز ۵ درصد می باشم ولی از بنیاد شهید حقوق دریافت می کنم آیا میتوانم از این طرح استفاده کرده و به صورت اقساطی بیمه شخص ثالث خود را انجام دهم؟
بله این طرح برای تمام عزیزان حقوق بگیر از بنیاد شهید میباشد و میتواند از این طرح استفاده نمایند.

* بنده جانباز هستم و حقوق خود را از نیروهای مسلح دریافت می کنم آیا میتوانم در این طرح شرکت نموده بیمه اقساطی صادر نمایم؟
خیر هم اکنون این طرح ویژه افرادی است که حقوق خود را از بنیاد شهید دریافت می نماید.

* برای بیمه شخص ثالث طرح مریضی سار چند درصد تخفیف تعلق میگیرد؟
علاوه بر تخفیف های پلاک شما حداکثر دو نیم درصد تخفیف ویژه نیز برای شما اعمال خواهد شد.
* برای بیمه بدنه خودرو چند درصد تخفیف شامل حال بنده خواهد شد؟
در بیمه بدنه خودرو طرح مهر ایثار ۶۰ درصد تخفیف ویژه برای شما اما خواهد شد.
* آیا بیمه دی بابت صدور اقساطی بیمه های شخص ثالث و بدنه طرح مهر ایثار سود یا اضافه نرخی دریافت می نماید؟
خیر هیچ سود یا اضافه نرخی در بیمه های شخص ثالث و بدنه طرح مهر ایثار اعمال نمی‌شود و حتی تخفیف ویژه نیز برای شما عزیزان در نظر گرفته شده است

4.8/5 - (5 امتیاز)

Originally posted 2023-06-04 17:21:46.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *