بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

هزینه بیمه درمان تکمیلی دی در سال 1402 به صورت خانوادگی

بیمه تکمیلی

جهت مشاهده سقف بیمه درمان تکمیلی دی کلیک کنید

هموطنان عزیز جهت اطلاع از جزئیات طرح های بیمه درمان دی و همچنین حق بیمه هر طرح کافیست از طریق لینک بالا وارد سامانه سفارش آنلاین بیمه تکمیلی دی شوید در این سامانه تمام طرح های بیمه دی با تخفیف ویژه برای یک نفر و یا به صورت خانوادگی قابل خریداری می باشد.

در صورتی که سوالی در مورد خرید بیمه تکمیلی دی داشتید می توانید با شماره 09129748266 شماره تماس بگیرید / حق بیمه ها در سامانه فوق بر اساس سن و همچنین داشتن بیمه پایه یا نداشتن مشخص شده است.

در صورتی که بیمه پایه نیز نداشته باشید می توانید این بیمه نامه را تهیه نمایید بیمه پایه می تواند بیمه سلامت یا تامین اجتماعی و … باشد.

امکان سفارش انواع طرح ها با فرانشیز 10 درصد یا 20 درصد نیز وجود دارد / فرانشیز سهم بیمار از هزینه ها می باشد و هرچه فرانشیز کمتر باشد به نفع بیمه شده خواهد شد زیرا مبلغ کمتری را از فاکتور پرداخت خواهد کرد.

بیمه دی در سراسر کشور با انواع مراکز درمانی طرف قراداد می باشد به صورتی که شما با مراجعه به این مراکز فقط فرانشیز را پرداخت خواهید کرد و مابقی هزینه درمانی شما توسط شرکت بیمه به آن مرکز پرداخت خواهد شد.

برای انواع پوشش ها دوره انتظار وجود دارد به عنوان مثال برای جراحی ها و هزینه های بیمارستانی 3 ماه و برای درمان نازایی و نابروری 9 ماه و همچنین برای زایمان نیز 9 ماه دوره انتظار وجود دارد برای پوشش سونوگرافی نیز 3 ماه دوره انتظار وجود دارد. برای سایر پوشش ها دوره انتظار وجود ندارد.

جهت اطلاع از جزئیات هر پوشش وارد سامانه بالا شوید.

برچسب ها :

شرکت بیمه دی کدام طرح های بیمه تکمیلی را برای سال 1402 دارد,آیا شرکت بیمه دی بیمه درمان انفرادی و خانوادگی دارد,قیمت بیمه درمان دی مناسب تر است یا شرکت بیمه سامان,روش خرید بیمه تکمیلی دی

4.9/5 - (7 امتیاز)

Originally posted 2023-04-10 20:40:02.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *