بیمه سرچ

دسترسی راحت به خدمات بیمه ای

کدام شرکت بیمه درمان تکمیلی انفرادی دارد؟

سامانه سفارش بیمه تکمیلی شرکت بیمه دی

با توجه به هزینه بالای درمان امروزه تمام افراد جامعه نیازمند بیمه درمانی تکمیلی می باشند اما بیمه درمان تکمیلی در اکثر شرکت ها به صورت گروهی ارائه می شود و برای این که شما به صورت گروهی در این بیمه قرار بگیرید یا باید بازنشسته باشید یا در یک شرکت یا کارخانه مشغول به کار باشید اما شرکت بیمه دی برای این که تمام افراد جامعه حتی بدون نیاز به داشتن بیمه پایه بتوانند در این بیمه نامه ثبت نام نمایند بیمه تکمیلی انفرادی را در محصولات خود به تمام عزیزان از سراسر کشور ارائه می کند.

بیمه دی

شما عزیزان می توانید به صورت انفرادی یا خانوادگی در این بیمه نامه ثبت نام نمایید کافیست وارد سامانه بالا شده و طرح های مورد نظر بیمه دی را مشاهده نمایید مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در بیمه درمان انفرادی دی فقط داشتن کارت ملی می باشد و با بارگذاری تصویر آن در سامانه بالا می توانید در بیمه نامه ثبت نام نمایید.

شرکت بیمه دی طرح های بیمه تکمیلی خود را در سه طرح پنج ستاره و چهار و سه ستاره ارائه می کند که از کاملترین طرح ها می توان به پنح ستاره اشاره نمود زیرا این طرح دارای پوشش دندانپزشکی نیز می باشد و همچنین در پوشش های آزمایشگاه و تصویر برداری سقف بیشتری نسبت به طرح های چهارستاره دارد.

امکان خرید این بیمه نامه برای افراد 0 تا 70 سال وجود دارد و نیازی به مراجعه حضوری برای خرید این بیمه نامه نیست و شما عزیزان از سراسر کشور جهت خرید بیمه نامه درمان انفرادی یا خانوادگی می توانید با شماره 09129748266 تماس گرفته و یا وارد سامانه سفارش آنلاین شوید.

برچسب ها :

نام شرکت هایی که بیمه تکمیلی انفرادی دارند,بیمه تکمیلی کدام شرکت ها بهتر است,آیا شرکت بیمه دی و سامان بیمه درمان انفرادی دارند,قیمت بیمه تکمیلی شرکت بیمه دی برای یک خانواده چقدر است؟

4.6/5 - (5 امتیاز)

Originally posted 2023-04-10 20:58:15.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *